2015. március 14., szombat

ÚJ év, ÚJ technika, ÚJ szerelem




Egy új technika ütötte meg a szemem a facebookon, Lanka Juci oldalán. ... és persze, hogy elindult a fantáziám. Először egyedül próbálkoztam, pár hónapon keresztül... kerestem a megfelelő anyagokat, fonalakat, fém alkatrészeket... bejártam a várost, az összes létező üzletet... próbálkoztam különböző anyagokkal ... aztán vettem egy nagy levegőt és segítséget kértem, és adatott... Azóta könnyebben boldogulok, mert a segítőm egy angyal!!! Időnként szárnyaival meglibbent, és barátságával is megajándékozott... Az ő segítségével jutottam el idáig, hogy készre tudom varázsolni ezeket a fonalékszereket, amit én elneveztem Smile-nak, mert ez annyira jellemző rám, mert mindig fülig ér a szájam.
Pár gyöngyékszerrel együtt a Meskán megvásárolhatóak, vagy megrendelhetőek.

Több itt.

Nincsenek megjegyzések: