2010. szeptember 15., szerda

Cicamentő akció - GAZDIT KERESEK

Egyik hajnalban, mikor épp dolgozni mentem, észtvesztő nyávogást hallottam. Még messze jártam a megállótól, ahol várom a buszomat, de már ott hallottam a macskanyávogást. Gondoltam, valaki kizárta a macskáját. Ezzel el is intéztem a dolgot. Felszálltam a buszomra, és mentem dolgomra.
Másnap hajnalban megismétlődött a történet, így nem hagyott nyugodni a dolog, és elindultam felkutatni, miért nyávog az a macska!?. Átmentem a túloldalra, és egy villámgyorsan mozgó jószág futott el előttem. Nem állt meg, nagyon félt, nyávogott. Kiscica, alig 2 hónapos körüli. Feláldoztam az egyik szendvicsemet, majd szintén munkába kellett mennem. Harmadnap hajnalban már úgy készültem, hogy kaját vittem a cicusnak. Este, mikor hazaértem, leszálltam a buszról és elindultam, hogy megint megetessem. Gondoltam, ha már 3. napja nem viszi el senki, akkor ezt a jószágot valaki kitette, mert hogy nem volt rá szüksége. (Tudnám sajnálni az ilyen embernek nevezett lényt, de nincs rá időm.) Szóval, megetettem és sikerült megfognom, miután kicsit megnyugodott.
Itthon aztán kaptam a fejemre a családomtól, hogy már megint egy megmentett macska!
Szegény jószág nem igazán tudta mi történik vele, de úgy éjfél körül megbékélt a helyzettel és hozzáfogott játszani velem.
Mostanra kicsit megnyugodott, de még most is nagyon fél, minden zajra rezzen, és pillanatok alatt eltűnik a lakásban, aztán sokáig nem jön elő. Már sokkal bátrabb, kezd bízni bennem, hagyja magát simogatni, sőt már néha próbálkozik a lábamhoz dörgölődni is.
Gazdit keresek neki, mert hogy elég sokat vagyok távol az otthonomtól, és nem tudok rá figyelni, és ami még nem elhanyagolható dolog, nekem van már 3 cicusom.
Tehát kedves cicabarátok! Cicamentő akció indul! Keresem azt a szerető gazdit, aki tudna rá figyelni és magához tudja szelidíteni ezt a kis cicamanót - aki egyébként kandúrka -, és felelősséggel a család tagjává nevelné! Ha valaki vállalná, vagy tud olyanról aki befogadná ezt a védtelen kis jószágot értesítsen. Ha nem lakik nagyon messze Egertől, akkor házhoz is szállítom.


Nincsenek megjegyzések: